Millwall FC na dłużej z MansionBet!

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Angielski klub piłkarski Millwall FC poinformował właśnie o przedłużeniu umowy sponsorskiej z MansionBet. Logo bukmachera pojawi się na stadionie popularnych Lwów, zaś zarejestrowana na Gibraltarze firma, zgodnie z zapowiedziami, nie poskąpi kibicom ekskluzywnych ofert. W skład promocji wchodzić będzie na przykład możliwość wygrania biletów na mecze ligowe.

Pomimo że Millwall FC to jeden z najstarszych angielskich klubów (powstał w 1885 roku – przyp. red.), w jego historii próżno szukać znaczących sukcesów na krajowym podwórku. Od kilku lat stołeczna drużyna nieprzerwanie występuje w Championship, czyli na drugim szczeblu rozgrywek w Anglii, notując naprzemiennie wzloty i upadki. Po jedynym rozegranym dotychczas spotkaniu sezonu 2020/21 podopieczni Gary’ego Rowetta mają na koncie jeden punkt uzyskany dzieki bezbramkowemu remisowi ze Stoke City. Eksperci nie dają Lwom większych szans na uzyskanie awansu, ale jak wielokrotnie pokazywała historia, żadnej drużyny nie należy z góry skreślać – zwłaszcza na tak wczesnym etapie rozgrywek.

Tymczasem MansionBet zyskał rozgłos właśnie w wyniku podpisywania umów sponsorskich ze znanymi markami na Wyspach. Dość powiedzieć, że logo bukmachera znajdowało się dotychczas na koszulkach tak renomowanych klubów, jak Tottenham Hotspur, Crystal Palace czy niedawny spadkowicz z Premier League – AFC Bournemouth. Obecnie, poza Millwall, MansionBet sponsoruje również 12. ekipę ostatniego sezonu Championship – Bristol City, a także występujące w elicie Newcastle United. Jednym z największych dotychczasowych osiągnięć firmy jest jednak fakt, że przez pewien czas pozostawała ona partnerem bukmacherskim najbardziej utytułowanego angielskiego klubu minionego dziesięciolecia – Manchesteru City.

Z okazji przedłużenia umowy pomiędzy Millwall FC a MansionBet wypowiedzieli się członkowie managementu każdej z organizacji.

„Byłem w pełni ukontentowany pracą z MansionBet na przestrzeni poprzedniego sezonu, wobec czego jesteśmy zachwyceni, że będziemy mieli okazję ponownie powitać ich na naszym pokładzie. Jako klub nie możemy się doczekać, by zobaczyć jak owa współpraca rozwinie się w ciągu nadchodzących rozgrywek i przede wszystkim mamy nadzieję, że kibice dalej będą na niej korzystać” – powiedział Stuart Lock, Dyrektor Handlowy Millwall FC.

„Bardzo cieszymy się z odnowienia współpracy z Millwall FC na najbliższy sezon. Z niecierpliwością oczekujemy dalszych interakcji z fanami poprzez różnorakie oferty i prezenty. Nasza marka pozostaje ściśle związana z angielskim futbolem, dzięki czemu mamy możliwość ciągłego rozwoju. Aspirujemy do bycia powszechnie znaną marką na bukmacherskim rynku” – wtórował mu David Murphy, Dyrektor ds. Marketingu MansionBet.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*